Subject: Fwd: Taotluse registreerimine
From: "Mart Sepp" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Sun, 25 May 2025 22:16:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

edastan avaliku ürituse taotluse Päästeametiga kooskõlastamiseks.
sündmus toimub õuealal, kasutame varajasemate sarnaste sündmuste kogemustega 
vabatahtlikke, lahtist tuld ei ole, kaubandust ei ole

parimat,
Mart Sepp, tel 513 7170
korraldaja
(Kasevälja Küla Selts MTÜ)

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Harku Vallavalitsus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: P, 25. mai 2025 kell 22:10
Subject: Taotluse registreerimine
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lugupeetud Mart Sepp!

Teie esitatud Avaliku ürituse loa taotlus on Harku Vallavalitsuse 
dokumendiregistris registreeritud numbriga 14-9/2693.

Harku Vallavalitsuse avalik dokumendiregister on leitav siit: 
<http://atp.amphora.ee/harkuvv> http://atp.amphora.ee/harkuvv

Loa taotlus peab olema enne loa väljastamist kooskõlastatud Päästeameti 
piirkondliku päästekeskusega ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) 
ning Politsei- ja Piirivalveametiga ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ), kui vastavate ametite poolt kehtestatud avalike 
ürituste riskipõhise koostöömudeli kriteeriumid seda eeldavad. Esmase 
hinnangu esitatud taotlusele annab ning kooskõlastamisele edastab 
vallavalitsuse ametnik. Kooskõlastust kinnitavad dokumendid lisatakse 
jooksvalt taotluse juurde.

Tegemist on automaatvastusega. Palume sellele kirjale mitte vastata.
Lisaküsimuste korral kirjutage aadressil  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] või helistage numbril 600 3848.

Lugupidamisega
Harku Vallavalitsus

  _____

Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Telefon: 600 3848
www.harku.ee <http://www.harku.ee>

  <https://mail.harku.ee/signatuur/Vapp_sign.jpg> 
<https://mail.harku.ee/signatuur/logo_sign.png>

Palun säästa loodust ja võimalusel väldi selle e-kirja välja printimist!